web analytics

CM szolgáltatások

Árképzésemről ezen az oldalon olvashatsz. Megrendelhető szolgáltatásaim listáját konkrét árakkal a Mágusbolt szolgáltatások részénél találod.

TEREMTŐ VARÁZSLATOK

Új asztali számítógépek és notebook-ok:

  • előre összeállított 6 féle saját CM konfiguráció megépítése, telepítése, és kiszállítása
  • konfigurációk összeállítása egyéni elképzelések alapján is
  • segítségnyújtás a megfelelő notebook kiválasztásában, beszerzés, az új eszköz felkészítése a használatra, kiszállítás

GYORSÍTÓ VARÁZSLATOK

Számítógép bővítés:

  • helyszíni állapotfelmérés
  • javaslatok a bővítéssel kapcsolatban
  • alkatrészek beszerzése, beszerelés, tesztelés
  • a még működőképes, régi számítógép felkészítése eladásra, segítség az értékesítésben a használt rovatban itt az oldalon

Perifériák és hálózat fejlesztése:

  • elavult, lassú router cseréje
  • monitor, nyomtató és egyéb kiöregedett perifériák cseréje

HIBAMEGELŐZŐ VARÁZSLATOK

Hardveres karbantartási munkák (csak műhelyben):

  • asztali számítógépek és notebook-ok teljes belső portalanítása
  • kontaktusok vizsgálata és tisztítása
  • forgóalkatrészek olajozása
  • főalkatrészek állapotvizsgálata
  • memóriatesztelés, Windows alatt terheléses vizsgálat (fotóval dokumentálva)

Szoftveres karbantartási munkák:

  • Windows-naplók vizsgálata
  • szükséges frissítések elvégzése (Windows és Office komponensek, védelmi programok, Java, Flash Player, stb.)
  • nem használt, és kártékony programok manuális eltávolítása
  • kémprogram, és böngésző beépülők eltávolítása, böngészők alaphelyzetbe állítása
  • automatizált, és manuális tesztelés (bizonytalan esetekben)

Biztonságos adatkörnyezet kialakítása:

  • levelezésről biztonsági mentés készítése
  • fontos adatok (leginkább fényképek, és fontos dokumentumok) archiválása DVD lemezre, külső adathordozóra
  • kezdődő eszközmeghibásodások feltárása, csere még a lehetséges adatvesztés előtt
  • segítségnyújtás a megfelelő külső adattároló kiválasztásában (pendrive, merevlemez, felhő), beszerzés, beállítás
  • ingyenes program beállítása a felhasználó által is elvégezhető 1 gombos automata adatmentéshez

HIBAELŰZŐ VARÁZSLATOK

Hardveres hibaelhárítás:

  • hibás alkatrészek és perifériák beazonosítása teszteléssel (egyértelmű eseteknél a helyszínen)
  • árban és kompatibilitásban megfelelő cserealkatrészek kiválasztása és beszerzése
  • szakszerű beszerelés, és tesztelés
  • hibás alkatrész javítása, amennyiben lehetséges (általában cserélni kell)
  • javíthatatlanság, vagy sikertelen javítás esetén külső cég ajánlása (nincs munkadíj)

Szoftveres hibaelhárítás:

  • vírus- és kémprogramirtás (elhúzódó eseteknél a műhelyben folytatódik a művelet)
  • internet csatlakozási problémák felderítése (szolgáltatóval való kapcsolatfelvétel támogatása)
  • operációs rendszer újratelepítése (ha a hibaelhárítás várható ideje meghaladhatja a tiszta telepítés idejét)
  • rendellenes programműködés megszüntetése, felhasználó által kért beállítás elvégzése (amennyiben lehetséges)
  • segítség elfelejtett jelszavak visszaállításban (pl. Skype, Facebook)

Adatmentés:

  • adatok helyreállítása véletlen törlés vagy szakszerűtlen telepítés után (nem fizikai meghibásodás)
  • adatok mentése nem induló számítógépről vagy notebookról
  • sikertelen helyreállítás esetén külső cég ajánlása (nincs munkadíj)

BEÁLLÍTÓ VARÁZSLATOK

Hardveres beállítások:

  • hardverek illesztőprogramjainak telepítése vagy frissítése
  • vezetékes és vezeték nélküli hálózati eszközök beállítása (pl. router)
  • okostelefon, tablet hálózatra csatolása, egyéb beállítások
  • nyomtató telepítés

Szoftveres beállítások:

  • szoftverek telepítése, frissítése, beállítása, használati tanácsok
  • böngészőbeállítások
  • védelmi alkalmazások (vírus és kémprogramírtó) telepítése és beállítása
  • internet kapcsolat beállítása
  • levelezőprogram beállítás
  • elfelejtett Windows jelszó visszaállítása
  • telefon szinkronizációs programok telepítése és beállítása

Fontos információ: másodállásban dolgozom, ezért csak az esti órákban vagyok személyesen elérhető!

Vannak dolgok, amiket nem vállalok, ezekről ezen az oldalon olvashatsz.

Szolgáltatásaimat lakossági felhasználóknak alakítottam ki, de vállalok munkákat kisvállalatok részére is! A helyszínen csak az alábbi, igen szűkös idősávban állok rendelkezésre: H-P 18-20, SZO 9-13. Az elhúzódó munkák nagy részét el szoktam vinni! Csak így tudom garantálni a rám jellemző alaposságot, és előnyös árat. Előzetes egyeztetés után lehetőség van a hibás számítógép leadására és a javítás utáni kiadásra is a megadott címen!

Informatikai segítségre van szükséged? Tégy egy próbát, és keresd fel a Mágust!

Legegyszerűbben az e-mail küldő űrlap kitöltésével tudod felvenni velem a kapcsolatot! Vissza foglak hívni! Kérlek töltsd ki a szükséges mezőket, így nem az alapvető információk cseréjével fog telni a telefonbeszélgetésünk eleje. Mobil számot, és térképet a Kapcsolat oldalon találsz!

Kérlek mielőtt hibaelhárítás miatt felvennéd velem a kapcsolatot, a felsorolt problémák esetén próbáld meg az alábbi ajánlott teendőket:

  • nem induló vagy lefagyó számítógép: állítsd le (ha nem reagál, a bekapcsológombot tartsd nyomva 5 másodpercig), majd 5 percre áramtalanítsd a gépházat, és a monitor (tápkábelt húzd ki, vagy kapcsold le az elosztóját)
  • nem induló notebook: állítsd le (ha nem reagál, a bekapcsológombot tartsd nyomva 5 másodpercig), vedd ki az akkumulátort 5 percre
  • internettel kapcsolatos hibák: 5 perces modem, és a routert áramtalanítás, szükség esetén a szolgáltatónál tegyél meg egy hibabejelentést (az ilyen hibák nagy része központi jellegű szokott lenni)

A felsorolt esetek egy részében az ajánlott műveletek már önmagukban meghozzák a megoldást! Természetesen szívesen megteszem én is a helyszínen, de az már pénzbe fog kerülni.

Kérlek, minden esetben mellékeld papíron a javításra leadott eszközök elindításához szükséges belépési kódokat! Számítógép és notebooknál Windows belépési jelszó, tabletnél feloldókód, mobil internet stick-nél a SIM kártya kódja. Ezek nélkül nem, vagy csak korlátozottan tudok belekezdeni a javításba! Néha akkor szokott kiderülni a hiányuk, amikor már nagyon késő van a telefonálásra. Köszönöm.

*Garancia és felelősség

Print Friendly, PDF & Email