web analytics

Távsegítség

Az informatikai problémák egy része megoldható helyszíni kiszállás nélkül is az interneten keresztül! Ennek alapfeltétele, hogy a számítógép a Windows asztalig el tudjon jutni, illetve rendelkezzen működő internetkapcsolattal. Mielőtt nekifognál a lépéseknek, kérlek ellenőrizd, hogy a Windows asztalodon megtalálható-e a TeamViewer program kék ikonja! Tudnod kell, hogy alapesetben az összes gépre telepíteni szoktam!

Ha nincs az asztalon ilyen ikonod, akkor kérlek kövesd az alábbi lépéseket, hogy segíteni tudjak Neked!

1. Azonnali használatra szánt Távsegítő program letöltése és indítása:
teamviewer_download
Letöltés után kattints a TeamViewerQS_hu.exe fájlra, és indítsd el!

2. AZONOSÍTÓ és JELSZÓ visszadiktálása telefonon, vagy elküldése SMS-ben, Facebookon vagy Viber-en:
teamviewer
A kapcsolódáshoz a  piros dobozban lévő „Azonosító„-ra és „Jelszó„-ra van szükség!

Ha nem jelenik meg az azonosító és a jelszó, akkor a számítógép nincs interneten! Távsegítség közben előfordulhat, hogy újra kell indítani a gépet. Ebben az esetben szükség lehet a fent leírt 2 pont újbóli elvégzésére, és a jelszó ismételt megadására! A távsegítő program használata biztonságos, a forgalmazott adatok kódolt csatornákon közlekednek. Az azonosító és jelszó páros csak 1 munkamenetre szól, még a segítséget nyújtó sem tud új jelszó nélkül visszacsatlakozni a gépre!

Ha a program teljes verzióját szeretnéd telepíteni, ide kattints: TeamViewer_Setup_hu.exe Ebben az esetben a Távsegítő program mindig rendelkezésedre áll a Windows-od asztalán!

Távsegítséget előre egyeztetett időpontban, és az Árak oldal szerint tudok adni. Ha ismeretlenként keresnél meg, a segítség nyújtása előtt mindenképpen vegyél fel Facebook-on az ismerőseid közé, nekem ez lesz a garancia arra, hogy a munkám honorálva lesz. Köszönöm megértésed!

Videós segítség:

Print Friendly, PDF & Email