web analytics

Garancia és felelősség

GARANCIA

Garancia a javításokra:

A hardveres javításokra egységesen 3 hónap garanciát vállalok. Ha a hibajelenség ezen időn belül újból jelentkezik, akkor díjmentesen javítom. Abban az esetben, ha a megoldást hozó ismételt javítás bonyolultabb az előzőnél, a különbözetet kell csak kifizetni. A feleslegesen elvégzett műveletek ingyenesek, a feleslegesen beépített alkatrészeket pedig kiépítem, és jóváírom. Ha további alkatrészről is kiderül, hogy hibás, akkor csak az alkatrészdíjat számolom fel. Sorozatos sikertelenség esetén jóváírom a kifizetett javítás árát.

Figyelem, nem garanciális eset, ha a 3 hónap alatt más alkatrész megy tönkre, esetleg más egyéb probléma jelentkezik, ami nem hozható összefüggésbe az eredeti hibával!

Munkám során előre nem megjósolható hardveres vagy szoftveres rendszerösszeomlás, adatvesztés miatt felelősséget nem vállalok. A hibátlan munkavégzés érdekében, de esetleges kár esetén is úgy járok el, ahogy az az adott helyzetben egy korrekt embertől elvárható.

A visszaélésre alkalmas javításoknál és kérdéses eseteknél a munkafolyamatokról és tesztelésekről fényképeket készítek. Szükség esetén mellékelem is őket átadáskor.

Javításkor beszerelt használt termékre 1 hónap garanciát tudok vállalni. Ha a használt alkatrészre vállalt garancia már letelt, de a javításra vállalt még nem (1-3 hónap), akkor csak a beépített alkatrész (használt vagy új) árát kell újból megfizetni. Ha a javításra vállalt garanciaidő telt le, de a beépített új terméké még nem, akkor csak a javítás költségét kell kifizetni újból.

Garancia a szoftveres munkákra:

Rendszertelepítésekre 2 hét működési garanciát vállalok, ennyi idő alatt ki szokott derülni, hogy minden hardverelem vagy program illesztése helyesen megtörtént-e. Ritkán, de elő szokott fordulni, hogy csak több nap használat során jön elő pl. egy videokártya illesztőprogram hiba. Az összes hardver, és programkomponens alapos tesztelése sajnos többszörösen tovább tartana az alap telepítési feladatnál, bizalmi alapon kezelem az ügyeket, nem szokott gond lenni. A vírus és kémprogram irtási munkákra is 2 hét garanciát vállalok. Azonban az átadás utáni, felhasználó hibájából bekövetkező vírusfertőzés, és elállítás már a következő napon sem garanciális eset!

Garancia az új alkatrészekre, termékekre, és konfigurációkra:

Annyi garanciát tudok nyújtani, amit megvásárláskor nekem is adtak. Kevés kivételtől (pl. kábelek) eltekintve minimum 1 évet ír elő a törvény. Jobb alaplapokra, videokártyákra 2-3 év, memóriákra akár 5 év, de előfordul az élettartam garancia is (amíg gyártják a terméket, addig él a garancia). Az aktuális garanciaidő minden esetben megjelenik a számlán a termék neve alatt. Az alkatrészek kiválasztásakor a gyártó által adott garanciaidőket is figyelembe veszem. Az általam összeállított új számítógépes konfigurációkra 2 év garanciát tudok adni.

Garancia a használt alkatrészekre, termékekre, és konfigurációkra:

A használt termékre 2 hét működési garanciát vállalok. Javításkor beszerelt használt termékre 1 hónap garanciát tudok vállalni. Használt konfigurációkra és notebookokra 1 hónap garanciát adok.

Új termék garanciális feltételek:

Meghibásodás esetén a terméket csak aláírt és lepecsételt garancialevéllel, hiánytalan tartozékaival, sérülésmenetesen vesszük át! Elveszett garancialevelet nem áll módunkban pótolni. A garancialevélen történő bármilyen utólagos javítás érvényteleníti a dokumentumot. Garanciavesztés okai: terméken égés, törés, repedés, fizikai vagy látható sérülés, egyedi azonosító sérülése vagy eltávolítása, nem rendeltetésszerű és gyári értékektől eltérő használat, nem a célnak való felhasználás, helytelen tárolás, elemi kár, szakképzettséggel nem rendelkező személy által végzett szerelési munkálatok. Nem garanciális hibák: kompatibilitási problémák, bármilyen szoftveres probléma. A gyártói garanciajeggyel rendelkező termékek esetén a gyártó által meghatározott szerviz viseli a garanciát, így ezen termékeket meghibásodás esetén a kijelölt helyekre kell eljuttatni. A jótállási idő a garancialevélen feltüntetett dátumtól kezdődik. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel, kivéve ha a szerviz nem garanciális hibát talált. A Vevő aláírásával igazolja: a garanciális feltételeket elolvasta és elfogadja, a garancialevélen szereplő adatok helyességét ellenőrizte és elfogadja, a termékeket hiánytalanul és sérülésmentesen átvette, a megvásárolt termék megegyezik a megrendelt termékekkel.

Garancia érvényesítése:

Garanciarendezésekor a kiszállási díjtól csak akkor tudok eltekinteni, ha eredetileg kiszállásos szolgáltatást kértél! A szervizelt gépekre minden esetben távsegítő programot telepítek, így a szoftveres hibák garanciális javításának nagy része távolról is elvégezhető.

SZERVIZ VÁLLALÁSI FELTÉTELEK

A vásárló köteles a szervizben a számla kiállításához a vevő nevét és címét megadni, ennek hiányában a szerviz a kiszolgálást megtagadja.

Az asztali számítógépeket minden kábele nélkül, a notebook-okat a töltő kábelével, adapterével, bontatlan állapotban várjuk szervizünkbe.

Minden esetben mellékeld papíron a javításra leadott eszközök elindításához szükséges belépési kódokat! Számítógép és notebooknál Windows belépési jelszó, tabletnél feloldókód, mobil internet stick-nél a SIM kártya kódja. Ezek nélkül nem, vagy csak korlátozottan tudok belekezdeni a javításba!

Az árajánlat megbeszélése során a várható elkészülési határidőről is tájékoztatjuk a Megrendelőt. A javítások tipikus időigénye 1-7 nap. Ezek az adatok tájékoztató jellegűek, indokolt (pl. alkatrész-ellátási probléma) esetben a Szolgáltató jogosult azt meghosszabbítani.

A készülékeket a beérkezésük sorrendjében javítjuk, de lehetőség van soron kívüli javításra is! Ilyen igény esetén a javítást a lehető legrövidebb időn belül megkezdjük, és legkésőbb 24 órán belül elvégezzük. Ezért a szolgáltatásért az alap munkadíj 50%-át számítjuk fel.

Az Ön által megadott személyes adatokat és egyéb információkat külön kérés nélkül is titkosan kezeljük. A mentett adatokat a Szerviz az átadástól számított 14 napig őrzi meg.

A szerviznek nem áll módjában az átadott szoftverek, telepítő lemezek és licenc kódok eredetiségét ellenőrizni, az átadott szoftverek telepítése utáni minden esetleges jogi következmény az ügyfelet terheli.

Figyelem, Windowst nem török a telepítés során! Ha nem rendelkezel licenccel, akkor a 30 napos próbaállapotban adom át az operációs rendszert! Ezután vagy regisztrálod egy megvásárolt kulccsal, vagy aktiválod egy aktivátorral.

A telepített szoftverek jogtisztaságát nem vizsgálom, azokért felelősséget nem tudok vállalni! A szoftverek működésére nem tudok garanciát vállalni, mert arra még a fejlesztő cég sem tud.

A szerviz csak a Megrendelőn feltüntetett hibákat vizsgálja, egyéb (az átadáskor nem közölt) hibákért nem vállal felelősséget. Azonban a javítás közben feltárt egyéb hibákról ügyfeleinket tájékoztatjuk és javaslatot teszünk esetleges elhárításuk lehetőségeiről.

Amennyiben nem kér adatmentést, a készüléken lévő adatokért (az adathordozó tartalmáért) semmilyen felelősséget nem vállalunk. Kérjük, minden esetben mentse le adatait, mielőtt a készüléket javításra átadná! A szerviz nem vállal felelősséget a javítás, karbantartás alatt bekövetkező esetleges módosulásokra, információ vesztésre. A szerviz nem felel adatvesztéssel, adatsérüléssel, használatkieséssel okozott károkért, továbbá közvetett vagy következményi károkért, haszonvesztésért, még akkor sem, ha ennek bekövetkezése az elvégzett javításra, karbantartásra vezethető vissza.

A Megrendelő elfogadja, hogy a javítási kísérlet vagy a diagnosztizálás közben a készülék rosszabb állapotba is kerülhet (pl. merevlemez), mint volt, és ezért a szervizt semmilyen kártérítési felelősség nem terheli.

Összetettebb problémák feltárásakor hibakeresési díjat számíthatunk fel (nem minden esetben), mely összeget akkor is meg kell fizetnie, ha nem kéri a javítást. Az összeg tipikusan 0,5-1 óra szerviz munkadíj.

Amennyiben a készülék közölt hibáját tartós tesztünk során sem tapasztaljuk, tesztelési díjat számíthatunk fel (nem minden esetben). Az összeg tipikusan 0,5-1 óra szerviz munkadíj. Abban az esetben, ha az Ügyfél által észlelt hiba a későbbiekben újra jelentkezne, és ezt mi is tapasztaljuk, az előzőleg felszámított tesztelési díjat levonjuk a javítási költségből.

A leadott készüléket csak a kiállított Megrendelő lap ellenében áll módunkban visszaadni. Ennek hiányában a Megrendelő lapon feltüntetett névre szóló személyi azonosságot igazoló okmány bemutatásával tudjuk átadni.

A fizetés teljesítéséig szervizünk jogosult a készülék visszatartására.

A javítás elkészültéről telefonon, SMS-ben, vagy e-mail-en értesítjük a Megrendelőt. Amennyiben a nálunk hagyott készülékét 30 napon belül nem szállítja el, úgy a szerviz, tárolási díjat számít fel, melynek mértéke napi 200 ft. A kiértesítést követő 2. hónap után a szerviz jogosulttá válik az át nem vett készülék megsemmisítésére, vagy értékesítésére.

EGYEBEK

Webshop:

Az oldalon feltüntetett árak bruttó árak! (alanyi áfamentes adózó vagyok) A webshopban feltüntetett adatok kizárólag tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlattételnek. Az árváltozás jogát fenntartom! A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalok!

Abban az esetben, ha az új termék telephelyünkön, általános környezetben rendeltetésének megfelelően működtethető, de a Vásárló saját rendszerében kompatibilitási vagy más okok miatt nem használható, illetve a terméket a Vásárló egyéb okokból nem kívánja megtartani, a vásárlást követő 3 naptári napon belül a lehetőség megléte esetén más alkatrész árába az aktuális nettó ár 90%-án beszámítjuk. A terméket visszavásárolni nem áll módunkban!

Pénzügyek:

Helyszíni munkáknál a sikerdíjat rögtön készpénzben kérem. Személyes átvételnél is csak készpénzt tudok elfogadni. Konfigurációk összeállításakor a végösszeg 50%-át előlegként elkérem (lehet utalás is), hogy mindkettőnk komolyan vegye a megbízást. Utalásnál az összegről előlegszámlát állítok ki, személyes átvételnél átvételi elismervényt írhatunk. Távsegítségnél banki átutalás a fizetési mód. 3 egymás után nem rendezett távsegítség után a további kéréseket nem tudom teljesíteni. Hitelt sajnos senkinek semmilyen körülmények között nem tudok adni, sajnálom.

Utolsó módosítás: 2017.10.10.

Print Friendly, PDF & Email
Kosár
0